середа, 30 січня 2013 р.

Модуль 9.


Сьогодні ми обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Працювали в парах. не все було зрозуміло, тому що інструменти для оцінювання це дуже суб'єктивна річ. На педагогічній раді обговорювали як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Переглянули багато інформаційних матеріалів. Нажаль в мережі Інтернет матеріали не цікаві. Сумно.
Багато пропозицій отримали щодо шляхів здійснення диференціації навчання учнів. Цей вид роботи можна було назвати конференцією з обміну досвідом "Поради бувалого". Витратили на цю роботу значно більше відведеного часу. Проте було цікаво. Надзвичайно складно було створювати форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Коли зробила, то зрозуміла, що це робота ділетанта. Буде час - обов'язково вдосконалю. Розробили інструменти для підсумкового оцінюванн. В основному копіювали наведені в ресурсах. Але ідеї вже виникли. Будемо реалізовувати їх.

Немає коментарів:

Дописати коментар