Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів для навчання моїх учнів. Дізнавалися про можливості Інтернету для формування в учнів навичок ХХІ століття.
Ми всі скаржимось, що наші учні весь вільний час проводять у мережі, не читають потрібну нам літературу, не пишуть потрібні нам твори. Але дійсно, час задуматись про використання мережних ресурсів для навчання учнів. Можна зробити висновки, що діти і надалі будуть гратися в он-лайн ігри і спілкуватися з однолітками в "Контакті", якщо ми, вчителі не продумуємо стратегію навчання дітей із використанням ресурсів Інтернет. Для цього потрібно: знайти цікаві теми для дослідження; самому переглянути Інтернет-ресурси; зробити посилання для учнів на ці сайти; підготувати спеціальні форми для заповнення. Спланувати роботу таким чином, щоб діти мали можливість працювати в команді над вирішенням цікавого в дослідницькому плані завдання.
Потім всі ці думки обговорювали в парах на педраді.
Скільки людей стільки і думок. Я зрозуміла наскільки важливо обговорювати свою думки з колегами. Адже ти не тільки аргументуєш власну точку зору, а й співсталяєш із думками колег. Щоб написати повідомлення в розділі педрада прийшлось приходити до консенсусу.
Надалі відкриваю для себе скарбнички підручника. Добре, що можна одразу ж записувати думки в спеціальних формах. По завершенню тренінгу можна буде ще не один раз звернутися до своїх нотаток.
Немає коментарів:
Дописати коментар